Idag startar det!

Precis, idag startar det. Idag startar mitt arbetsschema. Eller ja, egentligen
imorgon så startar det men de ville att jag skulle hoppa in ikväll istället.
Så de kommer bli en härlig vecka.
Jobbar kväll idag,
idag imorgon och
kväll på lördag,
dag på söndag,
dag på måndag
och kväll tis och onsdag
Så det blir ju totalt 7 dagar på rad, och de ska väl funka iaf. Nästa helg är det
cross vm iaf. Och det är något jag har längtat till.
Idag var jag ute i Lysekil med Pricken. Vi var ute och lämnade husvagnen som vi
ska sova i helgen. Kommer bli skojsigt.. Men men, nu ska jag hem och äta sill o potäter.
Sen ska jag hämta packning och så till jobbet.. Trevligt trevligt! :P
Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0