Karlstad säger jag bara!

Imorgon, efter jag har vaknat åker jag, D och P till Karlstad.
Ska bli mycket trevligt och komma tillbaka till staden jag
lämnade. Carzan stannar kvar i VBG ytterligare några dagar.
Men henne ska jag försöka träffa ändå. Jojo Banan. Ja du Bergenlind
jag ska försöka komma ihåg att höra av mig till dig när jag åker,
så ska vi ordna något. Annars får du påminna mig med ett sms!♥


Ska fixa lite i min lght samt in på Ikea,... Igen.. för min del. Men hey
de e fett skoj vetni! En liten tripp så där, ska bli gott att komma ifrån
Uddevalla. Eller ja, ni vet. Dä ä gott att komma ifrån och se något
annat, trots att de e gamla Karlstad. Fast jag har ändå inte upplevt
den på sommarn men i alla fall.

Dagen idag, var att jag har legat i solen i flera timmar. Jag somnade blev
helt matt och när jag vaknade upp var jag helt borta. Värmen knäckte
mig så jag gick och lade mig i sängen. Sov väl totalt 2,5 h. Senare
på kvällen åkte vi till Sunningen och hälsade på min kusin Robert och
hans flickvän Annsie.. Helt underbart söta ihop! :)



Bild av: Caroline Henriksson 2009-06-17


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha det mys i Kd :)

2010-06-16 @ 09:36:54
URL: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0