Den globala nationalismen

Mina päron har precis stuckit till torp för att shoppa lite mat, kulit. Jag fick till och med bestämma vad som skulle stå på bordet idag. De kommer bli potatis, köttfärslimpa och brunsås.. Men sån där sylt på sidan.. Mumsigt! :)

Idag så kommer jag troligtvis inte göra så mycket, jag ska fortsätta med att plugga på något jag inte fattar! Nationalismen och om nationstater o sån skit :P Wii.. Imorgon ska jag åka till mitt kära Ellös igen för att jobba i några få timmar. Men de gör inget, det ska bara bli skoj att komma dit ut.. Segt att gå upp halv 6 bara! Men vad gör man inte för pengar, samt att man får en bra start på dagen då. :) Jag gillar att vara där uppe,  eller det blir som en liten resa för jag åker ju till ett ställe jag inte bor på utan bara jobbar.. De blir som en avkoppling ifrån allt annat.. Glömma bort och bara vara..

Men men, vi får höras senare, där har ni ju en lite update.. Mitt internet e cp så vi får se hur de går ;) FRUUUUUUUUKOST NU!

Pusselipusspuss,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0