Hänger i lik Kil

Tjääääänare everyone!

Idag har ju jag som sagt hängt med bruden på bilden lite längre ner! Vi har käkat nästa upp en hel kladdkaka, de är typ en liten bit som vi lämna kvar. Bra att ha kanske? Det tror jag ;) Vi har hängt i Kil idag, sikket bönneställe, me de var väl trevligt. Vi hitta hockey hallen och där tittade vi på carros killes lag Grästorp som spelade mot Kil. Gärstorp körde över Kil med 8-1. De gjorde 3 mål i första period och 4 i andra och 1 i sista. En Kil spelare bröt nog benet och en i Gräster bröt nog näsbenet. Lite slagsmål var det emellan åt oxå, o de e sånt jag gillar ;)
Sedan åkt vi och köpte garlic dip på Max och sen intog vi Donken och pomfritten där! Mumma!

Nu ska jag sova! Pusspuss


Kommentarer
Postat av: carzan

vill ha mer kladdkaka :D hihi

2010-03-11 @ 13:46:30
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0