Jag saknar de gamla

Men jag vill att de ska vara så nu istället. Jag saknar de äventyrliga livet jag hade när jag var i Swansea i en månad med tre vänner. Där var jag bara Mariella och levde livets glada dagar på ett ställe som var helt främande för mig egentligen. En plats jag aldrig tidigare besökt som jag skulle bo och leva som att jag alltid bott där. Det kändes faktiskt ganska snabbt som att man bott där tidigare och ett språk som man pratade flytande. Ingen tittade underligt på en om man sa att man kom från Sverige. De blev mest chockade och snälla. Jag vill faktiskt göra en sådan resa igen, en riktig upplevelse resa eller bo utomlands för ett tag. Jobba och bo i England lr Usa kanske? Men jag känner ju folk som har indvändningar om att göra något och e vart jag hamnade. Jag som vill göra en resa som pricken gjorde blev istället att jag hamnade i Karlstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0