Lördagskväll

Igår åkte jag gokart med boysen och nathalie. De var verkligen jätte roligt. Jag som då aldrig har kört gokart innan var super nervös fram tills jag hade kört första varvet med karten. Men sen gick de bra och de var bara att gasa och svänga. Detta är något jag verkligen kommer att göra igen! :) hihi.

Efteråt åkte vi och åt lite grann och sen hem till Fisk och såg på Step up, lite på Flickan som lekte med elden och sist Jurassic park filmen. Jag tittade inte så mycket utan låg där och typ nästan sov. Jag var otroligt trött och orkade inte hålla ögonen öppna. Klart de var mig de skulle hoppa på och störa bara för att de var jag som var trött ;) haha..

Snart tar jag min bil och åker upp till Karlstad igen, ska ha lite egen tid med mig själv och tänka lite.. rätt gött.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0