Lugnet före stormen, eller vad är det man brukar säga?

Tjäääänare Kungen!

Nu är det så va att jag är tillbaka i K-town och det är riktigt skönt att få lite egen tid. Har ju inte fått egen tid för mig själv denna helgen. De har varit en kaotisk helg, men alltid skoj när det händer något. Lite drama i livet gör livet mer spännande! Något att fundera på kanske? Jag jobbade i lördags och idag, 7-14. Lite sömn hade jag båda nätterna! Men whut a fuck, man lever bara en gång ;)

Nu ska jag päsa litte grann i mi soffa ! :]

Tjao!

Thailand bild:


Kommentarer
Postat av: emelie

känner igen en sådan där apa, fast min drack ur en colaburk! dom är fan coola :)

2010-03-28 @ 23:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0