Om jag fick drömma mig bort....



Just nu längtar jag till mitt hus i Thailand. Vad skön det hade varit om jag fått tillbringa en vecka där, eller ett helt år hade funkat det med. Synd att jag har så mycket i skolan att jag inte kan åka iväg. Men tänk om jag var där liksom. Då skulle jag ligga på stranden och bada jätte mycket. Tänk att få ligga på en badmadrass och bara glassa på vågorna.. Sen så har jag ju min granne där, Johanna. Ta en sväng på stan med henne. Shoppa, käka och dricka gott! mmmh! Livet känns skönare på Thailand än vad det känns i kalla blöta Sverige


Kommentarer
Postat av: Malin

Mmm, och jag skulle komma och hälsa på :) Kanske stanna för alltid, köpa mig ett eget hus. Ja, så får det bli.

2010-03-24 @ 11:13:01
URL: http://malinkarusellen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Malin: Du vet jag och Alex äger ju ön, så det är bara att köpa dig en tomt. Du får kompispris! :)

Mariella: Jag tänkte inte dra dit igen förrän i september, har ju andra hus och lägenheter att tänka på.

2010-03-24 @ 14:05:05
URL: http://jomabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0