Sovmorgon

Puh, idag fick jag äntligen sova ut. Första gången på länge och jag har inte ens
kunnat sovit ut på helgerna för då har de alltid varit något eller så har någon
väkt mig och de är ogilla. Men jag har kommit på att på telefonen kan man sätta
på så att den är på ljudlöst utan vibratorn. Så de ska jag sova med på nätterna
göööttt fräsch! Idag blir de plugg och rensning av mitt hem, får börja med det nu
så de blir så mycket innan sommarn. :)

Nej nu ska jag äta frukost medans andra äter lunch, de känns väl bra?! ;)

Vilka vårkänslor jag får nu när det är så soligt! Jag ser en ljus framtid ;)


Kommentarer
Postat av: carzan

Fint kort hörru! :) Ja längtar tills snön försvinner så att första tusselagon kan titta upp!

2010-03-09 @ 13:21:22
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0