Fredag' Mys

Bara så ni vet, de som brukar läsa min blogg,
så kommer de inte bli så mycket inlägg de senaste
bara för att jag har så mycket att göra nu när jag
är hemma.. =) Och förstår att bloggen blir tråkig
när jag bara skriver vad jag gör, men vet inget annat
vad ska skriva om :/ Lägger in lite bildern sen från dagen :)


Men idag så gick jag på strandpromenaden med
Nathalie. Det kom en jävla skur med regn, vi blev
jätttttttttte blöta.. Men vi åkte till torp sen, o shoppa
lite alkohol cider. För imorgon blir det Party! :)
Ikväll ska jag hem till Pricken, vi ska äta Taco.
Jag har då ätit tacos i måndag, tisdag, onsdag
torsdag och så ikväll då.. JAG ÄR TRÖTT PÅ TACO!
haha.. Men ja, nu får ni ha de så bra,
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0