Kalas vs. Uddevalla

Kom precis hem från Karlstad, Vänersborg och stan!
Fick se mig själv i en film från Polen. Oj säger jag bara.
Jag måste sluta hålla på och greja med olika saker när jag
pratar. Ska bli skoj att få hela filmen senare!
Sen gick vi hem till mig, dvs sandin, Bergenlind och Verner.
Sen mötte vi upp Carzan och tog bilen hem till Bergenlind.
Vi hade kalas, ett litet. Johanna fyller ju år idag! Hela 22 år
nu ju,! GRATTIS IGEN...
Sen åkte jag och Carzan ♥ hemåt till västkusten. Jag prata o prata
i bilen som aldrig förr, vet inte vad som hände. Jag prata och prata
och prat och prata och prata. Men det var trevligt ändå tyckte jag babe!
Nu har jag burit in all min packning upp till mitt rum, fick ta två vändor.
Men nu är jag hemma i.af. GOTT! :) Snart sova, så ni får ha det så bra
alla läsare..

Orka att de aldrig får vara bra, när det är bra liksom?
Orka förstöra, skaffa ett eget liv liksom?


PUSS!


Kommentarer
Postat av: carzan

wei :D Jag gillade ditt tjööööt!

2010-05-19 @ 11:29:07
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0