Näst sista VFU dagen!

Hejsan!

Vilken helg jag har varit, men jag tänkte inte berätta om den nu.
 Jag gör det senare när jag kommer hem från VFU’n. Samt
lägger in bilder då med ;) gööör snygga bilder.. höhö
Helgen har i alla fall gått rusligt snabbt.
 Jag var ju i Uddevalla, som de flesta nog vet om. Jag åker tillbaka dit
imorgon efter bokkvällen vi ska ha med mellanstadieklasserna. Så
idag går jag till halv 4 ungefär, och imorgon går jag 08.00-14.30 och
sen 16.30-21.00. Direkt efteråt åker jag hem och på onsdag blir
det Ellös för att träffa chefen och ssk’n.

Idag på VFU'n händer det inte så mycket. Eleverna ska göra ett prov
som jag satt ihop åt dem.
Sedan blir det datasal så de kan fortsätta på
sina ö berättelser och sedan 2 möten i eftermiddag. Känns
tråkigt att det skall ta slut nu när jag tycker att detta är roligt! :/

Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0