Torsdag' Regn

HEEJ!

Imorse vaknade jag av åska, kan ju tala om att jag tycker de är mysigt.
Det ända tråkiga var att de inte regna, men de kom nu när jag åkte hem.
Igår var de lite skojigt att vara på landbadet och spela vollyboll.
Men jag tröttnade typ och åkte hem efter en timma. Jag tror att jag börjar
bli allergisk nu också. Men det är ju sånt jag får leva med. Sen när jag kom
hem hade jag vattenkrig med mina grannbarn, Klas och Klara. Dom går på
lågstadiet på sandersdalsskolan. Och jag tyckte de var jätte roligt att dom
blev blöta. hihi.. :) Nej nu blir de pannkakor och plugg!

Pussis


Kommentarer
Postat av: Josefine

åska är läskigt :(

2010-05-20 @ 20:28:44
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0