Dåligt humören, OM jag är!

De enda jag tycker om för tillfället är mamma och pappa känner jag.
Allt och alla går mig verkligen på nerverna. Minsta lilla grej så tänder
jag till. Varför? För att vissa är såna idioter så de fattar inte hur
fuckade de är i huvet. De har lyckats sätta sig i huvet och har fastnat
där och går ut över allt och alla. Jag som liksom hade lyckats fastna för
läsningen inför skolan och allt. Nu har jag totalt tappat lusten. Det känns
fucking tråkigt måste jag säga! Måste hitta lusten igen.

Imorgon ska jag åka och besikta mercan. Hoppas det går bra för snutten. Det kommer det säkert att göra.. :)


Jag har två längtan just nu. Till Spanien nästa vecka och till Alfred som kommer
om ett tag. Det ska bli så kuligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0