Ibland blir det för mycket av det goda

URSÄKTA mig, nu e jag tillbaka efter en liten paus här ifrån.
Har inte riktigt känt för att skriva här men efter lite klagomål
från en i går och Johanna idag så får jag  väl skriva ett litet inlägg.
Vad finns det att skriva om då? Inte mycket egentligen, typ att jag
längtar till helgen för då vill jag gå ut och så ska jag på cross
i Stenungsund för P ska köra.. Låna lite mer böcker på bibbla ska
jag också göra. KUL! haha, gör inget annat än att läser böcker.Typ som
förut när jag kom hem från skolan. Jag åt jag la mig i soffan bekvämt
med en bok i handen och slocknade på två röda. Så där låg jag och sov
i tre timmar
. Snacka om att man inte mår bra, fan alla e förkylda just nu.
Och snacka om ett luddigt inlägg men wtf.! HAHA:.
Barnböcker högt och lågt, nu är jag inga lektioner föräns på torsdag i några
timmar, sen åker jag hem. Wii! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0