måndag efter helg

I detta inlägg hade jag hoppats på att jag hade skrivit om hur
kul jag har haft det i Spanien och visa alla foton där ifrån, men
det blir lite svårt med det när jag inte ens kom dit.
Jag har inte
gjort så mycket faktiskt, i lördags ville jag mest bara ut o röja
men de gick ju inte. Jag färgade håret i alla fall,eller mamma
gjorde det så nu är jag brunhuvve igen. Sen på kvällen var
jag med Petra, slingrade hennes hår också. Bruna slingor då.
Sen igår, så spelade jag match. Gjorde comeback i innebandyn
och de gick väl hyfsat. Varken dåligt eller bra. Fick hoppa in på
back positionen, är egentligen forward. Vi förlorade också. Får
köra på till nästa match som är lördag kväll. På kvällen hade jag
ingen energi så åkte inte till Karlstad föräns imorse.

På lektionen idag : Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0