Nelly - Dilemma

No mather what I do, I'm crazy over you..

Nu e jag tillbaka i uddevalla för ett litet tag. Här kommer det inte göra så mycket, förutom att läsa mina böcker och leka med Tracy. Det är våra föredetta grannars hund. Hon är ungefär 30 cm lång och större blir hon inte heller. Hon är jätte söt och jätte go. Sitter man i soffan och tar upp henne så lägger hon sig i knät och ligger stilla länge länge.  JAG ÄR KÄR! Jag vill ha kvar henne, jag vill att hon ska vara min och hade gärna tagit med mig henne till kallstad.. I love! ♥

Igår hade jag bara mys, jag åt midda med mamma och pappa och sen kom Daniel hit och åt. Såg på tv och sen såg vi på film. Inget mer hände. Somnade rätt tidigt för väldigt trött.. Nej här händer inte mycket, ska sätta mig i fårstolen och läsa läsa läsa.. KUL JUL! :)

Köss och purr.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0