Nu är det så va..

... att istället för att jag nu skulle vara i spanien och götta mig med
mina vänner så sluta det med att jag nyss har stoppat i mig en
måltid med thaimat! Det var mycket utsökt, och bara längta till
thailand. Dock så kommer jag inte komma dit på ett par år, tråkigt
tråkigt må jag säga.

Det är också tråkigt att jag inte kom iväg till spanien. Allt på
grund av att i Frankrike strejkade dem för att höja pensions åldern.
Varför var det tvugna att börja med det nu för? Kunde det inte väntat
några dagar liksom?! Så jag hade tagit mig ner i alla fall till värmen!
Icke sa nicke! Så I'll be at school next week honeys ;)

Lägger upp pics senare på allt jag köpte mig i Ullared ;)

Pussar


Kommentarer
Postat av: Malin S

Åh jag funderade precis på om du skulle komma nästa vecka eller inte. Kul att du gör det :)

2010-09-24 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0