Sista September Tvåtusentio

Snacka om att jag inte har något att skriva om men jag får väl
skriva om min dag då. Är ju inte alla som är med och utforskar
världen med mig så att säga! Igår var jag med Petra mest hela
dagen. Vi var och tryckte en etta på målvaktströjan och så var
vi vid kansliet till HAIF ute i Herrestad och ordna lite med flicklaget
som jag nu och står uppskriven som tränare på. Lite backup så där
till det nuvarande tränarna. Jag och Petra var och åt på Cactuz, där
har dom jätte goda sallader. Sen så stack vi upp till mamma
på sjukhuset och prata med henne i några timmar så hon slapp vara
ensam! ♥
Tog en liten promenad på strandpromenaden och där fick
jag träffat två gamla vänner. Kul!

Idag blir det inte så mycket, var uppe tidigt imorse och lämnade in
bilen på verksta'n för lagning. Sen blir det mest lugnt hela dagen.
Mamma opererades vid halv 9 imorse och det skulle ta en timma
cirka så hon är nog klar nu. Ligger på uppvaket! ♥
Får åka ner och hälsa på henne innan träningen sen som börjar vid halv 9
tiden.

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0