....

Mycket ilska och aggressioner har kommit ut det senaste i mitt liv. Många tårar har fallit ner från min kind. Men nu lär det inte komma några fler på ett tag. Idag är det tisdag och jag har varit ledig från jobbet. Jag har endast 3 arbetsdagar kvar och det är så skönt. Snart ska jag väl ta och packa mina grejer eftersom vad jag förstod på mamma så skall dom köra upp mina grejer till helgen. Men jag åker upp den 19 till Karlstad. Skall bli skoj att åter se staden man bor i igen. När jag var med carro idag snackade hon om en lampa jag hade, jag bara what? Jag minns knappt vad jag har i min lägenhet. Tänk att det är 2,5 månad sen jag var i den liksom. Den är saknad!

Jag har tänkt lite på hur jag ska göra när jag fyller år. Jag fyller liksom 20 år ?! Eftersom jag fyller på en tisdag, så tycker jag inte de ska bli något speciellt liksom, men till helgen där, hoppas jag på att festa i alla fall. Gud, de skulle vara skit skoj att sticka till vårt party ställe!! :) woho.. Jag har redan fått en födelsedags present av mor och far. En tv, vilket kommer bli underbart :)

Vad som måste göras innan jag åker tillbaka:
skaffa akut tid hos tandläkarn,
städa o packa,
få besök av bettispaghetti,
äta middag hos barret
o äta middag hos familjen Boquist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0