Finns inget för alltid, bara en massa farväl

Ja, vart skall jag börja med. Inatt, fy fan. En jävel kör på gatan och tutar. Släpper inte tutan utan håller i den när h*n kör fram och tillbaka. Klockan var 03.58. Jag har aldrig varit så förbannad när jag vaknat tidigare. Att väcka mig tidigare än vad jag skulle är inte roligt för den personen. Jag gick mot fönstret för att kolla vem de var, eller vad de var för bil. Jag såg inte så mycket för det var imma på rutan på grund av att jag har öppet fönster, men jag är nästan helt säker på att de var en röd Saab combi. Vad den heter har jag ingen aning, men de var sån där lång röd Saab iaf.


Sen måste jag bara berätta om min och Jennifers spontana promenad från Boxhult till Bjursjön. Det tog oss två timmar tur och retur typ, eller kanske. Jag tror vi gick strax efter 7 och var tillbaka efter klockan 9. Men då satt vi på en brygga och pratade och larvade oss som bara hon och jag kan! (:


Jag vetefan längre. Det är för mycket nu. Först de som hände i måndags och sen på jobbet o sen med m. Asså, jag tror jag dör :S Nä men riktigt ledsen är jag i alla fall. Jag vill ha de som de var, när allt var bra. Jag orkar inte ligga här på kvällar och nätterna och inte veta vad som kommer ske här näst! Jag orkar inte ha ont i magen eller gråta något mer. Jag har inte ens ord mer för att förklara hur det känns, de känns bara ledsamt i hjärtat :'(


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vilka konstiga drömmar va?

2009-07-12 @ 21:57:04
Postat av: Anonym

haha ja tror ja vet vem de är som har en röd saab combi.. :P

2009-07-12 @ 23:47:19
Postat av: Jennifer

Sambo! Vi är bäst ju! Larvar oss som ingen kan! ;) <3

2009-07-14 @ 20:49:42
URL: http://frokenstretch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0