Sommarplaner

Förstår inte hur jag kan sakna lilla sketna Uddevalla, som jag ändå gillar tydligen! Aldrig har jag saknat det så mycket som nu. Eller jag saknar det inte så men jag saknar alla där hemma! mamma, pappa, syrran, sanna, alla vänner, innebandyn, att få träna och ha roligt! Sommaren kommer ha sina fantastiska dagar, det ända trista jag kan komma på är att Angelica ska flytta till GBG. Och gbg hatar jag nu! ända som är bra där är Liseberg :)
jag vill hitta på så mycket i sommar, bland annat:

[ ] Skara Sommarland
[ ] Jobba ska jag ju så klart göra (:
[ ] Sola och bada
[ ] Träna
[ ] Leka med kompisar.
[ ] Festa
[ ] Åka på utflykter runt om. fritidskort är good shit ;)

Now you are gone evrerywhere, even in my heart!

Kommentarer
Postat av: Tina

Och en tripp till Fotskäl och sedan får vi se vart vi bär hänn ;) Kanske en tripp till ullared eller vrf inte liseberg? Höh? Sounds good to you? :)

Puss älskade gumman <3

2009-05-26 @ 06:54:55
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: Kurt

Kurt måste väl få en egen punkt :O

2009-05-26 @ 09:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0