Nedrans morgon!

HejsanHejsan!

Hoppas det inte är fler en jag som har haft en jobbig morgon! Jag har haft två flugor i min lägenhet som jag har hatat så in i h*lvete. Den ena flugan var jätte lugn och rörde sig inte när jag var när den. Klockan 7 på morgonen fick jag nog av att de lät så jag öppnade mitt stora fönster och jag trodde båda flugorna flög ut. Men icke! Halv 9 fick jag höra den jobbigaste flugan någonsin. Den lät som fasiken och kunde inte vara stilla. Jag öppnade min fönster igen för att vara snäll så den kunde få åka ut i den friska luften istället för att döda den. Men icke! Den landade emellan fönstren och på persiennen liksom. och där började den surra något kopiöst. Jag blev skit förbannad och drog upp persiennen och då fick den sin död! Istället för en lång och plågsam så blev den direkt. Gud vad hemsk jag låter när jag läser detta. Jag är en mördare till en fluga, men vem har inte mördat en fluga liksom ;) Aja, nu är klockan 5 över 9 och jag är skit hungrig. Det blir nog frukost nu och sen ska jag skicka klart på True Blood Avsnitten på internet! :)

Ciao :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag vakande samma tid av att de kunkade på taket. O gissa vad de var....?!

Det var fåglarna som åkte rutchkana på hustaket :S Då blir man inte lite lack på dom när man vill sova.

2009-09-12 @ 10:35:10
URL: http://tinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0