Det var en gång...

Cha Cha bloggen!
Sara Å: jajjamen, jag lyckades somna när jag såg Twilight 3 på bion i Trollhättan! :) Duktigt va?
Nu är jag i Uddevalla, kom hit på kvällen. Snacka om att man inte är van att gå heldag i skolan. Från 9,15 till 15,20 satt jag på sanna stol. Förutom att jag hade lunchrast i 1h. Sedan när alla lektioner var slut så var det bara att sätta sug i bibblan och göra studiegruppsuppgift som handlar om svenska som andra språk. Så till halv 6 satt jag i skolan. Det har inte hänt många gånger. Sen var det bara att gå hem och packa och bära ner alla grejer till bilen för att ta Mercen till Uddevalla. Eller a, Mellerud först för att lämna av Malin. Var utanför Volvo för att se om jag såg min bil men icke. Stackars Alfred som får stå i Mellerud ♥
Väntar på att få åka till Tant Brun för att sova där, och sen imorgon greja med en hel del grejer. Ska rensa mitt rum och sen ska jag till HAIF kansliet för att fixa söndagens match i Kungälv! Let's win this match to girls! =)
Godnatt fina vänner och ovänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0