Haaaaaaarrejösses säger jag bara!

Tjänna alla!

Japp, nu har det kommit fram att jag ska ta en paus från pluggandet nästa år,. Jag har bara skjutit fram min planering en termin så jag kör matten till hösten och sen till våren gör jag examensarbetet! Så ser det ut för mig just nu. Svenskan läser jag självklart klart! Så jag flyttar från Karlstad slutet av januari.

Idag har jag varit i skolan sen tog jag mitt vrålåk och åkte till Uddevalla! Jag var på arbetsintervju och jag har fått timmar som personlig assistent. Det duger så länge, så det känns jätte bra! Jag börjar jobba redan på fredag och jobbar hela helgen!  Så nu vet ni.

Ha det så bra! = ) Köss


Kommentarer
Postat av: sara

svar från din kommentar marre: JAG är cool ;P

2010-12-14 @ 14:05:44
URL: http://saraemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0