Se det kan gå!

Imorse gick jag upp ur sängen när det var fem minuter
kvar tills jag skulle gå. Jag hann iaf fixa kaffe och klä
på mig och borsta tänderna. På lektionen höll jag på att
somna, puh. Dåligt med syre !

Efter skolan gick jag hem och mötte upp mamma och pappa
som precis kom till Karlstad. Försökte få igång bilen men de gick
då verkligen inte! Vi höll på i 1,5 h nästan. Så till slut fick vi ringa bärgaren
och bilen starta inte direkt. På fjärde försöket till tvångstarten så
starta min Alfred♥ Det hördes att den inte mådde bra!
Fick hämta carzan och åka till Mellerud med bilen.
Den ska in på verkstad imorrn och lagas, så förhoppningsvis
får jag åka till Mellerud imorgon igen och hämta
Alfred!
 
Slutet gott allting gott! Carzan kom till Vänersborg och jag tog
mig till Uddevalla! Så nu ska det bli så lugnt som möjligt!
Meeen! Man vet aldrig vad jag kan hitta på för hyss! ;) hihi



En sommar bild av mig! För att pigga upp kylan lite granna!
Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0