Oj!

haha. det var visst fyra dagar sedan jag var här inne,
ni måste ha sakant mina uppdateringar va? Johanna
har säkert gjort det, fast iofs så brukar hon ju säga åt mig
när det brukar vara dags. Egentlige brukar Sandin vara duktig
på det också, för hon vill ju läsa om mig o mitt liv till
sin frukost. Aja, nog om det..

Kom precis ifrån flickornas innebandy träning. Dom var gör duktiga
synd att vi har match samtidigt på lördag och att vi inte ens har i samma
stad. Själv ska jag ner till GBG och spela match och flickorna har hemma. =/
Snart ska jag till Agneberg och ha träning. Gott, hoppas på att det
går bättre för mig ikväll än matchen vi hade i söndags.!

Kul att se er i skolan i måndags o tis. Saknar er <3


Kommentarer
Postat av: Jessi

Haha har försökt tvätta fönstrerna ;) Gick sådär va :P

2010-10-12 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0