Snö!

Snacka om att det var helt underbart att vakna imorse och se att
det var soligt och att det var alldelles vitt på marken, buskarna
på taken. Vackrare morgon kan man inte begära. Dock vaknade
jag 5 imorse av att plogen åkte utanför, och att jag inte kunde somna
om. Jag hörde pappa som gick ut för att hämta tidningen och sedan
läste den. Jag somnade om och vaknade inte föräns halv 12 ungefär.
Då titta jag på telefonen för att kolla klockan, 1 missat samtal o 4 sms.
Populär I know ;) haha. Barret frågade vad jag gjorde vaken klockan 5
på morgonen. Det är väl inte konstigt att jag är vaken så tidigt?
Var jag typ hela sommaren! Höhö.

Jag gillar snö så länge det är snö och inte slask. Igår var det fruktansvärt
när jag kom hem från innebandyn. Kom ju knappt till dörrn.
Och sedan när jag kom på att jag glömt laddarn i bilen sprang jag
ut i foppa tofflorna. Rekomenderas EJ! Blött Blött Blött! hihi

Ha de kaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0