nää!

Nej, nu ångrar jag nästan att jag tog min cider! Nu kan
jag inte ta mig någonstans och ensam sitter jag här
också. Bläää! Nästan så jag ska gå ut och ta mig en
promenad någonstans. För jag känner inte för att
sitta här längre heller. Men ett problem. Jag är rädd
för att gå här, precis som att jag är rädd för att gå
på kronoparken. Vad larvig jag är egentligen. Kronoparken
är så mycket värre än att gå här, fast egentligen går
man inte säkert någonstans. Inte ens på kurveröd
där jag bor! Fast ändå på något sätt känns de säkrare,
knepigt va? Haha, jag med alla mina funderingar.
Egentligen är det så att jag tycker väldigt mycket
om att gå på kvällen, det är så lugnt och skönt
och det är då den friskaste luften finns och det är
så skönt att andas då tycker jag. NEJ nu svammlar jag
allt för mycket! Stackars er om ni orkade läsa allt.

Här kommer något viktigare! På söndag, ska jag spela
Innebandy match med mitt lag HAIF. Dvs Marre
ska göra sin Comeback på planen på Söndag i
Agnebergshallen klockan 13,30!
Samling klockan 12,00
för gemensam promenad och uppvärmning!
ÄLSKA♥
Jag är so fucking nervös.. ^^, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0