Den underbara vårsolen

Vilken underbar vårdag det var idag. Tog en go promenad på en timma i området med grannkärringen Marina Kamperin. Sedan satt vi ute i solen i en timma o mös o bara pratade. Nu blir det dags för pannkakor som mamma lagar. Jag ska dricka mjölk till. Det är sällan jag dricker mjölk, bara några få gånger om året och det blir bara till mammas pannkakor. Dom är utsökta, men en liten smak av vanilj i. GOTT! :) <3

Jag saknar Karlstad.. Jätte mycket. Förra året vid den här tiden så tog jag och Butch oss alltid promenader ner till mitt i stora torget o köpte oss varsin glass. Promenerade längs Klaraälven. Fy vad underbart det var. Bra tider!!

Snart är det dags att arbeta. Jobbar 17-23, blev inringd till att jobba imorgon med. 7.30 - 14. Rätt go tid för att arbeta på huset och speciellt på en fredag! Ingen träning är det på fredag längre så imorgon ska jag va med mina flickor! <3

 


Kommentarer
Postat av: sandra

HÄRLIGT MED VÅR! Tänker på kronan... Lovely!

PUSSEN

2011-03-29 @ 14:55:31
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-30 @ 08:36:51
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0