Blogga På Nytt! =)

Ajjemen, nu tänkte jag börja min bloggkarriär igen dåva,
Får hoppas att jag lyckas bättre att hålla den vid liv..


Aja tänkte berätta om min dag. Jag befann mig i Götlaborg iaf.
Träffade Tina, denna tjejen alltså , Såå jefla skön :D
Så mkt som jag har smsat med denna tjejen det är sjukt,
hon leder iaf min telefon faktura med 9 sidor för tillfället och
typ typ 2500 sms av mitt totala av typ 3200 eller vad de nu var :D
jaja, vi gick där och titta i en jefla massa affärer, haha, vi skulle ju
vimmsa bort oss! det var ju det som var meningen, men nej vi
hitta tillbaka till terminalen, fan oxå :D
Nästa gång då ska det bli värre tycker jag :P


Faan! Jag längtar tillbaka till det som var för ett år sen,
Jag ångrar allt, det var du och jag det skulle vara, men
nu gör vi inget annat än bråkar plus att det är försent ändå
: / fuck säger jag bara
Man ska aldrig sluta hoppas, det har jag gjort,
Men jag kommer aldrig sluta älska dig, tyvärr =(





weei, see ya bitches :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0