Torp Idag Dårå!

Tjooohoo Boys And Girls!


Gårdagen
Sikken kväll, sikken natt, Sikken morgon, Sikka katter, Sikken Angelica.
Så myyyyyyyyyyys var det :)
Kvällen, aah slutade med att vi låg i soffan och tittade på Anne på Grönkulla,
en sovande Angelica på mitt lår, och jag vaken, och funderar på hur jag ska
väcka denna tösen. Hm slutade med att jag blev sittande och kolla
Volvo Open Race Det vill säga segling, Sååå tråkigt. Men efter 45 blev
jag irriterad, för hon vakna inte, jag drog henne i håret och kittla henne på halsen.
Plötsligt utan förvarning pratar hon om att att jag har ont i ryggen och att hon
har ärr på ryggen ( vilket hon inte har) och sen lyfta jag huvet satte kudden under
henne och jag gick in till hennes säng och gosade med hennes katter :)
Jag somnade och sen vaknade jag kvart över 2 och ingen Angelica brevid mig, så smsar
jag henner för att hon ska vakna, och sen ringer jag henne, och så skuttar hon ur
soffan och hamnar i sängen brevid mig :)

Dagen
Vi vakna, vi myste med katterna, vi åt vi åkte till torp :)
Där jag skulle träffa Jennifer även kallad shopping Freak :) haha,,
men det var skoj, vi gick runt i alla affärena dom hade, träffade Tessan,
och sen fikade vi vid Coop Fiket. :) bra alla lägen.. Sen drog vi in på coop,
hon bar en tuung korg med mat, och jag en tung Back med Julmust, haha..
Sen drog vi hem till jennifer och tjöta med hennes Mamma  tillslut så åkte jag hem.
Ikväll ska jag träna klockan 9 tror jag till halv 11. segt som fan! men men :) allt för HAIF

Ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0