Beautiful day

Heejsan allesammans

Detta är min första lugna stund som jag har denna dagen. Det har varit fullspäckat men de gillar jag! Imorse hade vi föreläsning om evolution och artbildning. Därefter försökte jag och Michaela klura på vår uppgift som vi ska lämna in på torsdag, men den verkar jätte krånglig. Jag förstår verkligen inte hur man ska göra, mycket smart är jag. Efter skolan gick jag hem och åt lite snabbt, sen skyndande jag mig till bussen för att åka och träna, det kändes verkligen skönt. Var verkligen på tränings humör. Men mest av allt kände jag för att spela handboll utomhus. Jag har fortfarande känningar av det sen jag spelade handboll i Vallentuna. För i denna perioden av året spelade vi ute, och de var så skönt. Nu kommer minnen tillbaka. Men de var inte det jag skulle skriva om. Men men, som sagt efter träningen så åkte jag hem, åt på 5 min, bytte kläder på 5 min så stinkande och icke duschande åkte jag ner till stan igen för att möta upp Emeli Asplén på stora torget. Stor besök från Uddevalla minnsan, alltid lika trevligt att se henne. Så de blev en kaffe latte på Wayne's Coffie i solen. Mumma ;*

Ja nu sitter jag här och tar det lugnt, ska strax ta och sätta på mig träningskläder igen och gå och möta Maria och Co. för att åka ner och gå på ett gympa pass! Är hemma igen strax efter halv 8 någon gång. Men innan dess ska jag ta itu med disken. Alltid lika trevligt. Mariella har lovat nu att hon ska ha de städat nu innan hon åker hem till Uddevalla. Lycka till säger jag med det ! ;)

Tjingeling

(Emeliedåva! )
  

Kommentarer
Postat av: Micke

Ah du det var inte lätt alltså. Vi får hoppas det går bättre imorgon!

2009-04-06 @ 21:02:32
URL: http://bhusyg.blogg.se/
Postat av: Emeli

MYS!

2009-04-08 @ 22:49:41
URL: http://emeliofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0