Bus o mys

Hejsan..

Väldigt fin morgon måste jag säga de var när jag vaknade! Strålande sol och...  it's a secret just know.. :) Onödig föreläsning tyckte jag vi hade imorsen, onödig och onödigt, mycket intressant att veta vad toxider. Ja eller inte.  Efter skolan åkte jag och Michaela med hem till Anna, innan vi drog till gymet. Helt slut var jag och orkade typ ingeting. Men vi drog där ifrån och sen upp till kronoparken igen för att vi skulle leka lite med Michaelas halvbror Lucas. En söt liten 2 åring måste jag säga. Det var skoj att samtidigt få leka av sig lite, eller GANSKA mycket! haha, de kunde varit värre men de tar vi en annan dag, eller hur Michaela? Sen drog jag hem och satt på balkongen en liten stund, tills jag följde med Sandra ner till stan för hon skulle åka hem till Köping och vara där i 1,5 vecka. Vilket 2 av tre brudar har rymt från kronan och jag är ensam kvar! Men jag ska nog allt klara mig, för ensam blir jag nog inte. :)

 

Sen gunga jag o michaela på den fräcka gungan som vi alltid har pratat om :)

  

o sandra när vi skulle dra till bussen :)



jao, nu ska jag fixa ngt o äta, vad vet jag inte! :) hungrig är jag..

heeeeeeeeeeejdå!

Kommentarer
Postat av: Michalela

Vi tar den en annan dag ja ;) aaaabsolut

2009-04-22 @ 21:23:58
Postat av: Michalela

Vi tar den en annan dag ja ;) aaaabsolut

2009-04-22 @ 21:24:04
Postat av: Anonym

fin blogg den nya , men se till så att man ser de du skiver. Miss ya (L)

2009-04-22 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0