Jag är starkast i världen! (:

Tjillevippen

Just nu är jag riktigt glad, en släkting till mig är inne på förlossningen nu och ska ha barn när som helst, Tydligen åkte hon in i morse klockan 4 och inget har kommit ut än, men de ska bli skoj ändå, hoppas hon får ut trollet snart iaf! :)  Undra bara vad de e för kön, o hoppas man får gå på dop så småningom!

Bara av att mamma varit här i tre dagar känns så himla underbart, jag har fått motivation och de är så roligt att hon är här! Inte för att vi pratar så jätte mycket men bara av att hon finns här hos mig, får mig att känna mig trygg. För de är inte ofta de har hänt att jag får ligga i hennes knä hemma för då sitter hon i sin fotölj. Känner verkligen att vi kommer närmre och närmre varandra hela tiden! :)

Just nu längtar jag mycket hem till kusten till självaste sommaren. Alla grillkvällar man har på skeppsviken med kompisarna, alla mys kvällar överhuvudtaget! De ska bli skönt plus att få jobba ute i Ellös, de kommer bli en jobbig sommar men jag är stark! hehe.

Mitt självförtroende blir starkare o starkare, Jag vet vad de beror på o de har jag ML o tacka för men nu e de faktiskt farväl!

I veckan blir de lugnt, mamma åker nog hem på torsdag någon gång, och på kvällen eller ja, så ska jag och Micka laga mat och sen går vi nog ut och kollar stan o ser  vad som händer.
I helgen hoppas jag på att träffa David. Inte sett han på en vecka, så de ska bli skoj, har nog mycket att prata om för jag e nyfiken på vad som hände i Boden! (:

Nu ska jag sova! :) natti.. pussar


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jaa jag är också jätte nyfiken på Jessica, hoppas det går bra för henne! :D

2009-04-29 @ 12:42:41
URL: http://bhusyg.blogg.se/
Postat av: jessi

är det inte ansträngande att vandra omkring på stan och så då? ja tänkte det skiljer sig ju inte mkt från att sitta på föreläsningar och lyssna ;P.. Du får passa dig så att Michaela inte får dig att börja skratta :D

2009-04-29 @ 17:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0