Mår jätte dåligt!

Mår verkligen inte bra, kan inte sova, o har så ont i bakhuvudet o i halsmandlarna. Kan inte ens ändra på huvudet det gör så ont, så därför har jag jätte svårt att sova oxå. Jag orkar  inte ligga o snyta mig mer, snart en hel toa rulle bara inatt.. kan inte sova heller, Vill ha mamma här :'( :'(

Och i morgon måste jag oxå gå till skolan, för jag kan inte missa laben men föreläsningen kan jag missa. För annars får jag rest tills nästa termin, o det vill jag fanimej inte! Fast jag ska ju inte gå till skolan sjuk heller, ååh, fan vilket dilemma. Hoppas jag mår bättre till morgonen. Jag orkar inte vara sjuk igen. Det är i sånna här stunder man vill ha mamma hos sig bara, då känner man sig trygg, nu vill jag bara ligga o grina för att jag mår dåligt! Tööönt du är mella alla mår ju faktiskt dåligt och vill ha mamma hos sig :) 

 Nu ska jag försöka sova igen då, om de går,  Juste innan jag  glömmer det, en sak som är bra idag är att det är 5 månader kvar tills jag fyller 20 och 8 månader tror jag (A) tills jag åker till Thailand ^^. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0