Städpatrullen

Tjingeling..


Ja, nu sitter jag här igen. Varför fastnar man alltid vid datorn när man egentligen ska göra något annat. Hela morgonen har jag städat. Det syns verkligen skillnaden nu. Ska bara ta och skriva klart detta och sen fortsätta, det ska fanimej bli jätte fint. Så man kan väl kalla detta för påskstäd. Så är det fint sen när jag kommer hem igen från Uddevalla. =)


Sen ska jag ta och läsa en bok vi har till skolan, " en historik om nästan allting" får läsa som fan nu, så slipper man de sen. Bara man minns vad som står i den när man har provet som är om typ två månader.



Ja, hur kan något sånt här hända egentligen. Många som sett fram emot detta, men livet ville väl inte. Men ge inte upp, det finns flera chanser. När jag kommer hem så ska jag finnas hos dig hela tiden. Ska vara med dig hela tiden, krama om dig. Hoppas de verkligen går bra idag. Det ringde förut ju, och sa att de började hända små grejer, men att de kunde ta hela dagen. Du ska veta att du finns i mina tankar. Älskar dig!


Hallåå Karlstad?!?! Vart är solen va fan! Det ända jag ser är stort vit dimma, jag vill se en bli himmel, solsken och folk som äter glass! Hörde att de var fint väder hemma i Uddevalla. Skicka lite sol hit va' (:  Apropå glass, jag har ätit jätte mycket idag! Säkert 4-5 päron splitar. Men de e för att jag tappar rösten hela tiden. Det finns ju inget som håller halsen blöt eller vad man ska göra. Och nu är den torr så då tappar jag rösten. Låter jätte mysko när jag läser det jag själv skrev nu, men de är det lättaste för rösten. Men det lite mitt fel, ska förstöra dom allt vad jag kan nu för snart ska dom bort!! !


Nu ska jag fortsätta, tuddeloooooo bitches





Kommentarer
Postat av: mickmeister

asså e det halsen som e blöt idag, igår var något annat de ooopps avslöja ja det nu :P

2009-04-04 @ 14:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0