mamma :)

Tjillevippen.. :)

Inatt har jag vaknat från o till, vaknade ngn gång att jag sa "bra gjort mamma", och ngt annat. Halsen kändes bra till i morse när vi vaknade utav ett sms av pappa, störande så in i norden. Halv 8 var den och vi ville sova länge för att vi var riktigt trötta från gårdagen. Jag efter narkosen o mamma för att de var psykisk påfrestande att bara vänta så där..Men jag är stolt över henne! :) Hon har varit så mycket på sjukhus nu för både therese och för mig, och hon är stark min mamma!

Men idag i alla fall så åkte vi först till Rusta och där köpte vi klähängare o deo till mig ^^, sen åkte vi till IKEA, köpte en fin lampa som jag har bredvid soffan. Rensade bort alla lådor jag hade där som jag inte packat ur sedan jag flyttade hit!Köpte också en murgröna (blomma) en plastlåda under sängen (ska köpa en till så småningom), en badrummsmatta. Sen var de nog inte så mycket mer, inget viktigt i alla fall. Mamma tvättade fönstrena förrut, och så dammsög och moppade lite granna. Badrummet tvättade i morse. Så de e mycket fint här nu, det ända jag ska fixa är en låda där jag har massa grejor och alla papprerna på databordet! Lite småplock men de gör jag när jag blir ensam.

Mamma har precis gjort köttfärsås, ska värma på spagettin snart. inte för att jag får äta de men jag ska ta lite grann och ta de i smååååååå bitar, plus att jag ska låta de bli lite kallt samtidigt. Får ju inte riktigt äta varmt eller liknande än men äsch, jag får gå emot läkaren lite (A) Vi har plockat ner mina vinter jackor och skorna har vi lagt undan. Det är fint här nu, tack så mycket mammi(L)

Nu ikväll ska vi inte göra så mkt, se på tv, snatta en film från sandra sen iaf (A) Jag är väldigt trött så. :)

Ha de bra allesammans! Peace! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0