All by my self

Hej!

Nu är allt som vanligt i kronan. Sofia är på fest och Sandra är inne hos sig och gosar med sin kille ;) FUSK! :P
Jag sitter här vid datan och tittar på friidrotts VM. En tysk har precis vunnit i Diskus och springer runt och runt och är jätte glad.  Jag har fakiskt nyss diskat och handlat bröd och annat liknande till frukost imorgonen. Kan ju vara ganska bra faktiskt! Det känns att man bor ensam nu igen och att man får ta och diska hela tiden. Efter varje måltid så blir de alltid någon disk. Det är sjukt hur mycket det kan bli efter en enda människa?! Dammsög gjorde jag i söndags innan jag åkte till uddevalla igen. Men jag har inte plockat ur min väska än, de ligger på golvet i hallen, men de fixar jag imorrn! Jag bad söta sandra förrut att vi kunde åka och handla mat imorrn, jag har ju inget hemma. Idag gjorde jag faktiskt en av mina favorit rätter. Kragsta gulasch som kommer från en affär i vallentuna, mums! :)
Det syns att de snart är dags för skolan igen, för man ser folk utanför som bär in en massa väskor. Jag är mest nyfiken vem de är som har flyttat in här brevid mig. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0