dreams what we are made for

vill bara säga vad jag har sovit gott i natt!
Längesen jag sov så här många timmar på natten.
Svårt att somna var det först men halv 12 så dejta jag John Blund.
och jag vaknade upp klockan 8.15 första gången och sen vid 10.
Jag önskar att mina 2 drömmar jag minns skulle vara sanna.

Den första var det en kille som fick flytta hem till oss. Han hette Oliver
För han fick inte bo hemma hos sig längre. Han var lika gammal som mig.
Under första året höll han sig inne på sitt rum rätt mycket och jag
pratade aldrig med honom. Men efter ett år kom han in på mitt rum
och satte sig i min säng, bredvid mig när jag tittade på tv. Han började
prata och jag lyssnade fast han kanske trodde att jag såg på tv. Jag lyssnade
på hans problem och att han var ledsen. han satt säkert i en timma och pratade. 
Jag blev rörd och fick tårar i ögonen. Han ångrar sig så att han inte 
fått bättre kontakt med min familj heller men han hade inte velat 
acceptera att han hade en sådan problematisk situation med sin
egen, att han inte fick bo hemma hos dem. Jag kramade om honom
för att visa att jag brydde mig och att  jag fanns där för honom. Vi
kom varandra väldigt nära och vi finns som stöd oavsett vad det en gällde.
Han blev min bästa vän i vått och tort och känslorna blev starkare
mellan oss.
Svårt att förklara hur känslorna var mellan oss, men de var stark.
Kändes som att de var verkligt,.

Min andra dröm handlar om att jag, syster, Oliver, Oskar, Nisse och en som heter Göran
åkte på festival. Eller inte festival var de kanske inte men de var en camping
där det fanns många ungdommar som skulle festa. Det var jätte roligt och det började
med att vi tog bilen + husvagnen till en camping, ställde den och gick in i husvagnen
och öppnade varsin cider resp, öl. Vi skulle stå vid ett ställe det var ganska lugnt, men
eftersom syrran kände några snubbar som hon brukade träffa varje år på campingen
skulle vi gå bort till dem och festa. Det var skit skoj eftersom så mycket folk hade samlats
vid deras husvagn. Sen var klockan 10 och jag vaknade.


Två riktigt roliga drömmar att drömma, kändes verkliga när jag vaknade :D
 Idag skall jag åka till min bror vid Örns Camping igen tsm med syster
och Sanna. Jag är lite orolig för att de skall finnas folk där som jag
inte vill träffa men vad som än sker finns det väl en mening med.
Får tänka så, men de ska bli en rolig kväll, innehållande god mat och
god dricka hoppas jag. Min lediga helg nu oxå. Skall
gå och göra i ordning salladen till ikväll och så skall jag plocka upp lite
här hemma eftersom mamma och pappa kommer på Måndag. BAJS :(
Varit jätte skönt att fått varit ensam! Saknar min lght så jag får göra vad jag vill! :)
hihi.  Bye <3




Kommentarer
Postat av: jessi

min bror har varit med i en motorcykel olycka :(

2009-08-02 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0