Första dagen i skolan

Now we are back in school again! yeah dudes. Idag har de varit en kanon dag som blev väldigt väldigt lång.
På själva uppropet som tog 2 h för våran lärare att ropa upp oss och visa oss vad vi skall göra under detta läsåret! Det är ju så att vi studenter har ju jätte svårt med it's och hur man letar reda på fakta där, nänä han skulle gå igenom minsta lilla detalj. Vi skulle få göra en massa utflyckter, både här i karlstad och utanför sverige. Som till exempel den 8 sep ska vi till Ransäter, och i oktober skulle vi få åka till Stockholm och så på påsklovet nästa år skulle vi få åka till Polen! Några trevliga turer tycker jag. Hur jag som fattig student skulle få råd till detta, det vet jag inte! :/ Allt löser sig, Karma som jessica säger! ;) många roliga skratt har vi som alltid med varandra. men att bli klar i skolan idag klockan 17 var fanimej en mördar tid. Så ser dom flesta tiderna ut för mig framöver. 8.30 till ungefär 17. 00 I'm gonna die! ;)  noway. :) 

Tjing!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0