FUCK OFF!

Jag längtar till karlstad. Jag får klara mig själv och vara utan er för ett tag. Kommer nog dröja innan jag kommer hem till västkusten skall ni se. Och de är erat fel!

Jag har varit så jävla glad de senaste dagarna. Även fast jag har haft de skit jobbigt idag på jobbet och jobbat för 2 personer så var jag endå på bra humör! Jag jobbade med en härlig person och vi kunde skoja och tänka på det positiva istället. Men när jag hörde att du var grinig ville jag inte komma hem. Men jag verkar vara den enda som kan säga emot dig. Det som hände idag, lovar jag att jag aldrig kommer glömma. Och jag ska lova dig att jag kommer påminna dig varje sekund för det var oacceptaberlt. Dock trodde jag inte du skulle göra så mot mig. Nu har jag all rätt att säga att jag HATAR dig!

Pusshejsvårtokommapångtsomrinmmarpåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0