Kanelbullar

Hej hej! :)

Igår blev de en underbar go promenad på 50 min med jenny och sofia på morgonen. En perfekt start på dagen måste jag säga. Sedan blev det bergvik tillsammans med sofia och handla lite go mat så man har det hemma (: Därefter kom jessica till mig och vi gjorde kanelbullar, eller rättare jag bakade bullar och hon tittade på. Men alltid skoj att göra de när man har sällskap. Massa snacka om allt möjligt blev det tills vi gick vidare till Emelie och vi kika in i hennes nya lägenhet! Jätte fin måste jag säga (:

Idag är det fruktansvärt regn och pisseblöt var jag när jag kom tillbaka från skolan, men äsch (: Ikväll ska jag följa med Sofia och jenny o jenny till någon josefin, ah de ska bli skoj och träffa lite nytt folk :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: jessi

skulle inte du till bettan!?

2009-08-21 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0