Karlstad Energi, Ekonomi Direktörn, Sossarnas Ledamot..

heeeejsan bajsungar!

herregud, idag har man flängt överallt nästan känns det som! Börja med att gå till skolan, mötte upp Emelie och sedan Fredrik och Jessica. Vi tog oss till området Heden och där låg Karlstad Energi! Där fick vi lyssna på en man som heter Magus som brann för sopor! Han berättade först för oss om återvinnings stationerna och hur utvecklingen kommer se ut inom några år! Sedan gick vi in i kontroll rummet för att kika på sopberget som var extremt! Fy vad äckligt och grisigt! 10 meter ner var det samt så var väggar fyllda med sopor! Flera ton, vad äckligt egentligen! Där gick vi runt i våra orangea västar och hattar på huvudet och fick se pannan där dom bränner och sen vart askan, resterna, och skorstenen! Sen gick vi in till en dam som heter Liz och fick de lite mer teoretiskt! Sen var de bara att åka ner till stan och äääääääta! (:

 
  

Därefter var de att bara hugga in sig snabbt och sticka iväg till bibloteket för där skulle först Ekonomi direktören Lars S... prata med oss och därefter skulle Socialdemokraternas Fullmäktige Ledamot Lennart Jansson prata. Mina ögon gick huller om buller och fukoseringen var total noll. Jag kikade i kors kände jag. Jag tror faktsikt jag kan behöva glasögon, för det är inte första gången det händer! :/
 
Min granne Fredrik " Ulf" och nga till ifrån klassen! (:

Jag är så fruktasvärt sotis på mina två brudar till grannar! Bara så där så ljuger ena kille att han inte kommer och så dyker han upp. Den andra ställer rosor på balkongen och sen hoppar fram och överraskar fast han inte skulle komma idag utan imorrn! Vadå gulligt! Tänk om de ändå kunde hända mig = /

Nix, nu sticker jag ut med Sandra på ballen, Det är massa nollor i huset, så värsta festen.. Får ut och kika på dom nya nollorna från SEKE! (: hihi

Tjing! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0