Promenad och Kenny Begins..

Först och främst tänkte jag ta och berätta vad jag gjorde igår, ärligt talat så minns jag inte vad jag gjorde på dagen.
Men jag minns att jag var ute och gick med min barndoms granne Alexander. Det var jätte trevligt. De började med att vi satt och gungade vid stora lekplatsen. Senare gick vi en promenad till Sandersdal skolan. Pratade en massa minnen och om vilka vi lekte med då och vad som har hänt med dom nu. Klockan 23 bar de av hemåt eftersom jag skulle upp tidigt och jobba. Fler såna här promenader måste det bli! :)

Idag har varit en sån där dag som har rullat på. Jag har knappt hunnit få sitta stilla länge förän jag gjort nästa sak. Idag jobbade jag mellan klockan 7 och 16.15. Efter de åkte jag hem direkt och åt. Någon timma senare åkte jag och mamma till Sunningen och hälsade på min kusin Robert och Ann-Sofie lr vad hon hette. Jätte trevligt.. Han håller på och renoverar en gammal stuga han köpt.. Så småningen om ska han riva huset och bygga nytt.. Den har en fin utsikt över havet och över Uddevalla bron.! Bra köp kusin vitamin tycker jag (:

Senare blev det film tajm med Jonteponte, det blev Kenny Begins. haha. så kass film, de enda som var bra i filmen var själva kenny. Inte dom övriga skådespelarna. Efter den var klar, började vi se på Twiligt eftersom herrn inte hade sett den. Men den filmen jag hade på datan dög inte åt herrn, :P haha.. Inte lätt att vara solbränd på nästan heller.. mohaha.. Jag måste vara världens retsticka :D Imorgon är det dags för jobb igen, och så måste jag packa och städa.. oj redan torsdag imorgon, vad sjukt..

 

Nighty


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe, jag tycker den Kenny begins va lite skoj emellanåt. Fick sej några goa skratt. Du jobbar på bra du, själv börjar man på tisdag. Fasen vad fort 4 v semester har gått... Ha det fint.. Kram Pillan

2009-08-13 @ 17:27:58
URL: http://pillllans.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0