Min dag..

hello darlings!

Yes, jag kan bara säga att jag har de verkligen så skoj i skolan! Jag kunde inte hamna i bättre folk än dom jag umgås med, Jessica och Emelie! ja och så har vi Fredrik och Maria i våran studiegrupp. Skönt att vi fick de ordnat och att dom inte splittrade på oss. :) Samtidigt som de är intressant det lärarna går igenom med oss så är det ointressant, jag tappade lusten på gymnasietiden för Samhällskunskap. Då låg jag på Mvg enligt läraren men fall på de två sista momenten bara för jag hatar att diskutera och snacka om politik så jag fick G i betyg. Men vi får hoppas på att de kommer att förändra sig eftersom jag går samhälls inriktning! (:
Efter skolan och efter lite vila så åkte jag och Sandra på en utflyckt, vilket är hemligt! och sen mötte jag upp Jessica, Emelie och Peter som tittade på Dalas nollning! Dom verkade inte ha lika roligt som vi hade det ;) Sen åkte jessica och peter hem och så visade jag emelie henne vägen hem ;) samt så gick jag på en liten promenad. Helt skönt och behövligt. Det blir nog en längre promenad imorgon bitti med musik i öronen! Nice säger jag :)
Natti!


 Jag köpte mig en ny blomma på Ikea! Den andra dog i uddevalla :( men fan verkar vara krångel på att rotera bilden, men ääh, ni ser ju vad de e ju ! ;)


Jessica, Peter och Emelie (:



Lovely sky! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0