Once upon a time

jag har så mycket att berätta. I lördags var jag då i Fjällbacka hos Antonia. Min före detta granne från bygden Vallentuna som ligger utanför Stockholm city! Vädret var inte på våran sida eftersom det bare regnade och regnade. Jag och Antonia åkte till Grebbestad en sväng för att komma undan stugan eftersom de skulle ha middag för 15 personer på kvällen. Vi tog en massa tönt foton i renget och var inne i sportshopen. Där mötte vi Vickan som arbetade och stod i. Duktigt! jag fann mig ett par snygga shorts som jag älskar. Gröna i olika färger och blommor på! :) Kvällen blev lång, och jag hade jätte skoj med dom övriga gästerna.. Galningar på äldre åldrar! :P

 

söndagen åkte jag tidigt hyfsat tidigt till Karlstad för att lämna tv och kläder och lite övriga saker som jag hade tagit hem och köpt nytt. Massa saker var det så jag fick ta hjälp av Sandra när jag kom hit, annars hade jag nog fått sprungit upp och ner i flera omgångar usch! men jag och sandra åkte till bergvik och åt lite gott på Starbucks och sen åkte vi hem igen. jag bestämde mig då för att sova över i karlstad, Ni ska veta hur gott de var att sova i sin egna säng! underbart! saknat mina kuddar :) Men de blev VM kväll och film med min nya tv och tillsammans med sandra:) Känndes som vanligt, att man aldrig har lämnat karlstad liksom.



Sen åkte jag klockan 10 på morgonen eftersom bettan skulle komma klockan 14 till mig. Så under dom här dagarna har vi varit och solat vid Mollön samt varit på stan och tagit flera promenader. Igår kväll hade jag feber frossa och låg och skakade i 2h. de var riktigt fruktansvärt. har aldrig varit med om något liknande. Men idag var de bättre.

Åkte tillbaka till karlstad idag. Tog 12 tåget hemifrån och var framme i Karlstad klockan 14. Sandra och hennes kille hämtade upp mig vilket var jätte snällt! Nu har jag lagat mat, (kragsta gulasch, mumma) och bara tagit det lugnt. Ska plocka upp min väska och sen vila tror jag. Jag e så trött så jag tror jag dör. Jobbigt igår o skaka och så idag så somnade jag nästan på tåget. Fruktasnvärt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0