Some Update!

Oja, här kommer lite bilder från helgen som varit..



Polisen åkte fram och tillbaka och letade i buskar och runt om på gatan



Sofia fyllde 20 år i fredags! Grattis till henne! ♥



Danne och Sandra, Cutest ever (:



En mysko bild på mig, men Alfred och Butch vi (:



Jim, Sofia och Jenny @ Blue Moon Bar!



Ngn brud från studentkåren och självfallet Stefan Holm presenterade Markoolio!



Mycket folk, nästan 2000! (: Många studenter det..

Nästa dag det vill säga lördagen den 29 augusti drog jag, Sandra och Danne till Lamberget för att kika på folkrace.. Kul att göra något annorlunda.. Fick flashbacks från när jag var liten då jag, mor och far var och titta på någon pappa kände. Fast han kom inte så lång för bilen paja vid starten ;)



Rätt så fin dag men det blåste nått så in i helvete!



Söta! (:



My Butch (: ♥



Sofia och jim kom lite senare :)

 


 



Det var fredagen och lördagen! Idag har jag sovit väldigt dåligt inatt, somnade väl runt halv 5-5 i morse! och sov till klockan 12. Sen åkte jag till Lamberget igen för att kika på änu mer folkrace tillsammans med Sandra och Danne. Skoj och hitta på något roligt liksom, bättre det än att sitta inne. Nu ser jag på någon film på trean som är hur kass som helst men vad gör man inte ;) ska nog sno en film av Butch sen. Skola imorgon och sedan är det inläsning på tisdag, då blir de nog lite kalas ;) haha..

Ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0