Sommaren var är du?

Jag längar tills jag får ligga på stranden, sola och bada.
Kommer bli hemskt när mamma och pappa kommer.
Dom kommer vara lika svarta som folket i Nigeria.
Kommer synas att de inte varit någon SOL i Sverige.
Det hade varit roligt att vara i Los Boliches nu. Nu är
ju skåningarna där oxå och de hade vari skoj att
få festat med Gustaf och hans Syskon (:
Att få äta på Kinesen och träffa alla man lärt känna
där under alla dessa åren vi har varit där nere!
Usch, Vi får hoppas att de blir sol i Augusti, men
man skall väll inte hoppas för mycket. Nu kommer
dom om 2 h ungefär. Skall vli skoj att se dem, men
samtidigt har de varit så fruktansvärt skönt att få
varit ensam hemma. Fast denna veckan har varit lite jobbigt
eftersom man inte haft så mycket pengar! men men.
Nu kurra magen, och jag ska ta mig en macka och sätta
och drömma mig bort till stranden.
Fick reda på att bettan ville komma hit den 17 augusti
oxå, och att hon vill följa med upp till karlstad sedan.
Hade varit jätte roligt. Vi får se (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0