Universitets tiden

Precis som jessica skriver i sin blogg att det bästa valet hon gjorde var att börja på universitet! Jag håller verkligen med henne! Alla dessa minnen vi har haft detta året är så otroliga, vi har gjort en massa saker som andra inte ens kan tänka sig. Alla små stunder har verkligen varit jätte speciella. man har fått träffa så många männsikor med olika personligheter. Man har framför allt växt som person. Nu e jag gladare än vad jag varit på jätte länge, dessa 5 dagarna har varit skit roliga, som att man nga timmar bara åker till Torsby och ser på fotboll, eller som bara idag när jag och jessica åkte ner till stan och kika lite och sen gick och fikade! Sånt har jag verkligen saknat. Eller som när jag och Sandra åker till Skutberget och bara leker lite granna! Eller bara att jag och Sofia som gick i samma klass på gymnasiet blir grannar! Helt otippat! :)  Nu fyller jag snart 20 år, 20 års minne har jag, nästan! Och många år är det kvar, framför allt 2,5 år kvar i Karlstad. Nu när man tänker så vill man att dessa åren ska gå saaakta.
Snart börjar skolan och jag ser faktiskt fram emot det. Så kände jag faktiskt inte inte när vi skulle börja i våras, men nu ni! :)

Seee you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0